01 02 03 Emilia Tuukkanen: Uudet lempparikengät ja parhaat meikit ikinä! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Uudet lempparikengät ja parhaat meikit ikinä!

34
Kaikki mut tuntevat tietää, että mun laittautuminen tarkoittaa hiusten harjausta ja n. 2min meikkaustuokiota. Pukeudun myös hyvin mukavudenhaluisesti ja simppelisti, yleensä siis tennarit, farkut ja musta paita nahkatakilla :D Sain lahjaksi kuitenkin aivan ihanat parit kenkiä, sekä laatikollisen ihania meikkejä, joista kaikista haluan nyt kertoa lisää! Pitää vielä erikseen mainita, että yhdenkään tuotteen tekemiseen ei ole käytetty MITÄÄN eläinperäistä, eikä mitään ole myöskään testattu eläimillä. On aika helppo valita tälläisiä tuotteita nykyään, enkä ymmärräkään miksi kukaan haluaisi vetää toisen olennon nahkaa tai karvaa päälleen, kun feikkejä ei ensinnäkään tunnista aidosta, ja toisekseen niitä on niin helppo ja edullista hankkia. Sama meikeissä, ei ole yhtään kalliimpaa tai vaivalloisempaa ostaa niitä tuotteita, joiden takia pupuilla ei iho ole irronut ja apinoilla silmät vuotaneet verta. Ravinto on monille monimutkaisempi juttu, mutta nää on niitä superhelppoja valintoja! Okei saarna ohi, ja asiaan.
Samassa kuvassa meikattu naama, parhaat kengät ja sit vielä mun beibit <3

Kengät ovat siis Will's Vegan Shoes -nimisen brittifirman popot, sain Chelsea Bootsit mustana (linkki tässä, niitä saa myös kahdessa eri ruskean sävyssä), sekä Doc Bootsit (linkki tässä, näitäkin saa erivärisinä). Saatavilla on myös mm. laukkuja, reppuja, tennareita yms vaikka mitä! Rakastuin aivan sieluani myöten erityisesti Docseihin, olen siis etsinyt tälläisiä nahattomina vaikka kuinka kauan, ja nää on just tismalleen sellaiset kun oon unelmoinut! Kauhulla odotan sitä, kun kohta täällä on niin kuuma, että kaikki paitsi varvassandaalit tuntuu tukahdttavilta, enkä voi käyttää näitä hetkeen. Mulla on tainnut olla joka päivä nää jalassa sen jälkeen kun sain nämä :D Chelseat odottelee hyllyssä jotain hienompaa tilaisuutta kuin liikunnanohjaajajn töitä ja treeneihin menoa, ne on täydelliset vähän kasuaalimpien treffien tms vastaavan jutun kengät. Ekana päivänä tosin lähdin treeneihin vähän nätimmissä kuteissa kun normaalisti, ihan vaan jotta pystyin yhdistämään ne asuun. Nää on näitä tyttöjen elämää suurempia ongelmia. 

Lola ja lempi-popot!
Vielä isompia ongelmia on meikkaamisen ja painimisen yhdistäminen. Käytän meikkivoidetta harvoin, koska se pitää aina ennen painia hinkata pois kuitenkin. Mulla on myös onneksi hyvä iho, vaikka jatkuvasta suihkussa ravaamisesta ja painin aikana hinkkautumisesta johtuen onkin aika kuiva ja herkkä. Sain Emani Suomelta aivan ihanan täysin vegaanisen meikkipaketin, joka on koottu just mua ajatellen <3 Ehkä paras juttu koko laatikossa oli Primer Serum, joka hoitaa mun ihoa, pitää sen kosteutettuna kauan, ei tarvi pestä pois treeneihin, ja on täydellinen alusta meikkivoiteelle yms. Ja saa mun ihon hehkumaan! Muita lemppareita on concealer, ripsiväri ja ihanat kolme eri sävyä kulmakarvapaletissa. Lisäksi vielä sain kuin nyrkki naamaan mulle sopivat sävyt luomivärejä, meikkivoiteen, joka ei näytä paksulta pakkelikerrokselta kasvoilla, sekä ihanan huulikiillon! Oon niin fiiliksissä näistä, meikkasin yks ilta treenien jälkeen ennen nukkumaanmenoa ihan vaan koska oli pakko päästä testaamaan kaikkea. Mennään mun synttäreinä parin viikon päästä Lontooseen ja Manchesteriin, ja siellä pääsen oikeen kunnolla sitten testaamaan kaikkia ihan tarkoituksella. 
NÄMÄ <3 <3 <3


Tässä mun kolme viimeistä treeniviikkoa yhdessä kuvassa tiivistettynä. Tämä viikko otetaankin vähän kevyemmin :D
35 36 37 38